«Γερασμένα» αυτοκίνητα στις ΗΠΑ – Τι έδειξε νέα έρευνα

αυτοκίνητα-covid19

Για γερασμένα οχήματα στις ΗΠΑ, με μέσο όρο ηλικίας μεγαλύτερο από τα 12,1 έτη, μιλά η νέα έρευνα της IHS Markit. Σύμφωνα με τη μελέτη, είναι η πρώτη φορά που ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων στις ΗΠΑ ήταν μεγαλύτερος από τα 12 έτη.

Παρά το γεγονός ότι όλα έβαιναν καλώς για την αυτοκινητοβιομηχανία, με τις πωλήσεις να έχουν μια ανοδική πορεία για το έτος 2020, όλα φαίνεται ότι πήραν άλλη τροπή από τον Covid19, καθώς τους πρώτους μήνες της πανδημίας σημειώθηκε μεγάλη πτώση στις πωλήσεις.

Τα καλά νέα για το 2021

Ωστόσο, μακροπρόθεσμα, το δυσοίωνο σκηνικό άρχισε να αλλάζει, με τους Αμερικανούς να «καταναλώνουν» περισσότερα νέα αυτοκίνητα από ποτέ. Πιο συγκεκριμένα, σημειώθηκε σημαντική αύξηση σε σύγκριση με το 2013, καθώς οι συνολικές πωλήσεις ανέβηκαν κατά 10 τοις εκατό και ανέκαμψαν ήδη από τις αρχές του 2021.

Αυτό σημαίνει ότι πολλοί Αμερικανοί προσθέτουν δεύτερα ή τρίτα οχήματα στους δρόμους, αντί να αντικαθιστούν τα παλαιότερα αυτοκίνητά τους. Τα παλαιότερα οχήματα όμως δεν ανακυκλώνονται, δεν χαρίζονται και δεν πωλούνται. Αντίθετα, παραμένουν στο γκαράζ των πολιτών. Αυτό συμβαίνει, αφενός λόγω της καλύτερης ποιότητάς τους, αλλά και λόγω της εκρηκτικής τιμής που διαθέτουν τα νέα αυτοκίνητα, η οποία αγγίζει κατά μέσο όρο τα 38.000 δολάρια!

Από την οικονομική κρίση του 2008 στην υγειονομική του σήμερα

Την τελευταία δεκαετία, ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων που κυκλοφορούν στον δρόμο αυξάνεται σταθερά, έπειτα από την απότομη πτώση που σημειώθηκε κατά την οικονομική ύφεση του 2008. Με τις πωλήσεις νέων οχημάτων να μειώνονται φέτος ως αποτέλεσμα της πανδημίας, η μέση ηλικία των οχημάτων στον δρόμο αυξήθηκε ξανά, φθάνοντας τα 11,9 χρόνια. Αποδεικνύονται δηλαδή περίπου κατά ένα μήνα «μεγαλύτερα» από πέρυσι, σύμφωνα με έρευνα της IHS Markit.

Πανδημία – Περισσότεροι οδηγοί, μικρότερη χρήση των ΜΜΜ

Η IHS Markit προβλέπει ότι η μέση ηλικία του οχήματος θα συνεχίσει να αυξάνεται, κατά τέσσερις έως έξι μήνες, τα επόμενα χρόνια. Παρ’ όλα αυτά, μάλλον είναι δύσκολο να προβλέψουμε πώς άλλαξε η πανδημία τη συνολική φθορά των οχημάτων ή τα συνολικά χιλιόμετρα που αυτά έχουν διανύσει.

«Ενώ οι πολιτικές για εργασία από το σπίτι μπορεί να συνεχιστούν για κάποιο χρονικό διάστημα, παρατηρήθηκε επίσης η απροθυμία για τη χρήση δημόσιων συγκοινωνιών και κοινών μετακινήσεων. Έτσι, πολλοί καταναλωτές επιλέγουν οδικά αντί για αεροπορικά ταξίδια, εν όψει των καλοκαιρινών τους διακοπών». Αυτή ήταν η δήλωση του Todd Campau, αναπληρωτή διευθυντή της Aftermarket Solutions στο IHS Markit.

Ποιοι κερδίζουν από τις χαμηλότερες πωλήσεις

Πέρυσι, τα νέα οχήματα αντιπροσώπευαν το 6,1% των οχημάτων στους δρόμους των ΗΠΑ, αλλά φέτος η IHS Markit προβλέπει ότι το ποσοστό θα πέσει περίπου στο 5%. Παρόλο που αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό νέο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, τα συνεργεία επισκευών θα μπορούσαν να επωφεληθούν από περισσότερους ανθρώπους που κρατούν τα οχήματά τους αντί να τα αντικαταστήσουν.

Θέλετε να αγοράσετε το δικό σας αυτοκίνητο; Καλέστε μας στο 2130996004 ή επικοινωνήστε μαζί μας εδώ

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest